ေခတ္၀န္ (၄)

ဦး၀င္းတင္ရဲ႕ ဂ်ပန္ေခတ္အေတြ႕အၾကံဳေတြထဲမွာ ထက္ထက္သန္သန္ လႈပ္ရွားမႈတစ္ခုကေတာ့ အာရွလူငယ္အဖြဲ႕ထဲ ပါ၀င္ခဲ့ျခင္းပါပဲ ခင္ဗ်ာ။

အာရွလူငယ္ဆိုတာက သာမန္အားျဖင့္ေတာ့ ဂ်ပန္ျပည္ကပါလာတဲ့ အၾကံဉာဏ္ေတြနဲ႔ ဂ်ပန္ရဲ႕ အေလ့အထေတြပဲ ျဖစ္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ လူငယ္ေက်ာင္းသားေတြကို အကုန္လံုး အာရွလူငယ္ဆိုၿပီးေတာ့ စုစည္းတာေပါ့ဗ်ာ။ သူတို႔က တစ္ဘက္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလို ပုဂိၢဳလ္မ်ဳိးေတြ ဦးေဆာင္တဲ့ တပ္မေတာ္အရာရွိမ်ား၊ သို႔မဟုတ္လို႔ရွိရင္လည္း ႏိုင္ငံေရးသမားမ်ားကေနၿပီးေတာ့ လူငယ္ဆိုတာဟာ တိုင္းျပည္ရဲ႕အနာဂတ္ကို.. ဟုတ္လား၊ ဦးေဆာင္မယ့္ပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ တိုင္းျပည္ကေန အားကိုးရမယ့္ ပုဂိၢဳလ္ေတြ၊ ဒီလိုလူေတြ၊ ဒီအင္အားေတြကို ငါတို႔.. ေမြးျမဴရမယ္၊ ေလ့က်င့္ရမယ္၊ ပ်ဳိးေထာင္ရမယ္၊ ေခါင္းေဆာင္မႈလုပ္တတ္ေအာင္ ေလ့က်င့္သင္ၾကားရမယ္ဆိုတဲ့ အယူအဆေတြနဲ႔ ဒီအာရွလူငယ္ကို လုပ္တာပဲခင္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ ေတာ္ေတာ့္ကို ထက္ထက္သန္သန္၊ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ႀကီးကို ပါတာပဲခင္ဗ်။ အဲဒီ အေပ်ာ္လြန္ၿပီးေတာ့ပဲ ဟိုဟာဆိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕ကေန၀င္လုပ္၊ သူမ်ား မလုပ္ခ်င္တဲ့အလုပ္လည္း ၀င္လုပ္ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ တစ္ေန႔မွာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔၊ တုိက္ေပၚကေန လိမ့္က်ေရာဗ်။ ျဖစ္ပံုက ဒီလိုဗ်ာ။ အာရွလူငယ္ကေနၿပီးေတာ့ ဦးစီးၿပီးေတာ့ အကယ္၍ ဗံုးေတြဘာေတြ က်ခဲ့ေသာ္၊ ဟုတ္လား၊ အိမ္ေတြဘာေတြမွာ မီးေလာင္တဲ့အခါမ်ဳိး၊ အတြင္းမွာရွိတဲ့လူေတြကို ကယ္ဆယ္ဖို႔ ေလ့က်င့္ခန္းေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕မွာ၊ ေစ်းနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ဦးသာလင္းတိုက္ဆိုတာရွိတယ္ဗ်။ ႏွစ္ထပ္တိုက္။ အဲဒီမွာ ေရွ႕မွာ ေလသာေဆာင္လိုဟာမ်ဳိးေပါ့ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္က လူနာလုပ္တယ္။ ေလ့က်င့္တဲ့ နည္းနည္းခပ္ႀကီးႀကီးလူေတြက၊ အာရွလူငယ္ထဲပါတဲ့လူေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ထမ္းတယ္ဗ်။ အေပၚထပ္ကေနၿပီးေတာ့ ကယ္ဆယ္ရတယ္ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ ကယ္ဆယ္တယ္လုပ္ၿပီးေတာ့ သြပ္ေတြေပၚကေန ေလွ်ာက္လာၿပီးေတာ့၊ ေနာက္ဆံုးပိတ္ ေလွကားေပၚကို ပို႔ဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ထမ္းရာကေနၿပီးေတာ့၊ ေအာက္ကိုလည္း ခ်လည္းခ်ေရာ၊ ကၽြန္ေတာ္က သြပ္ျပားေပၚနင္းတဲ့အခါက်ေတာ့၊ သြပ္ျပားေပၚကေန ကၽြန္ေတာ္ လိမ့္က်ၿပီးေတာ့ ေအာက္ကိုလည္းက်လည္းက်ေရာ ကၽြန္ေတာ္ ခါးရိုးမက်ဳိးရံုတမည္ေပါ့ဗ်ာ။ ဂ်ပန္ေခတ္မွာ အိမ္ထဲမွာကို ႏွစ္လသံုးလေလာက္ ေနလိုက္ရတယ္။ အဲဒီဒဏ္ေတြဟာ ဒီအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ၿပီးေတာ့ ထိုင္ႏိုင္ျပဳႏိုင္ သိပ္မရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ခါးခဏခဏနာတဲ့အခါ အခုထက္ထိ က်န္ေနတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ႏွစ္ေပါင္း (၆၀) ေလာက္အထိ က်န္ေနတာေပါ့ဗ်ာ။



အဲဒီအခ်ိန္က အာရွလူငယ္အဖြဲ႕မွာ ပါ၀င္လႈပ္ရွားခဲ့ၾကသူေတြဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ တပ္မေတာ္နဲ႔ အစိုးရအဖြဲ႕အတြင္း အေရးပါသူေတြ ျဖစ္လာခဲ့ၾကတယ္လို႔လည္း ဦး၀င္းတင္က ေျပာပါတယ္။

ဥပမာဆိုပါေတာ့။ ကိုညိဳဆိုရင္၊ ေနာက္ပိုင္းက်တဲ့အခါက်ေတာ့၊ မဆလေခတ္က်တဲ့အခါက်ေတာ့ ႏိုင္ငံေတာ္ေကာင္စီ၀င္ ဗိုလ္မွဴးႀကီး ေမာင္ညိဳဆိုတာ ျဖစ္လာတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သားခ်င္းေတာ္တဲ့ ဗိုလ္ႀကီးမ်ဳိးေက်ာ္ေပါ့ဗ်ာ။ ဗိုလ္သင္တန္းဒုတိယပတ္တို႔ဘာတို႔ထိ ေရာက္သြားတယ္။ ႏိုင္ငံဂုဏ္ရည္ပထမဆင့္ ဆိုတာေတြ ျဖစ္တယ္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီးေအးသြင္ ဆိုလို႔ရွိရင္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဒီဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးတို႔ ဘာတို႔ လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့လူ ျဖစ္သြားတယ္။ သို႔ေသာ္ အာရွလူငယ္ဟာ ဘာပဲေျပာေျပာ၊ အဲဒီေခတ္လူငယ္ေတြရဲ႕၊ မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြကို ေမြးထုတ္တဲ့ဟာ၊ တိုင္းေရးျပည္ေရးစိတ္ဓာတ္ေတြကို ေမြးျမဴတဲ့ Ground ျဖစ္တယ္၊ ဆိုတဲ့ဟာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြားေတြ႕တယ္ခင္ဗ်။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္ လူငယ္ေတြနဲ႔ ေတြ႕ရဆံုရေျပာရဆုိရတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက အာရွလူငယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ပါ၀င္လႈပ္ရွားခဲ့တုန္းက ခံစားမႈမ်ဳိးေတြေပါ့ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ကို အဲလိုစိတ္ဓာတ္မ်ဳိးေတြ ေပၚေပါက္ေစခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ လူငယ္ေတြကို ဘာေျပာလဲဆိုလို႔ရွိရင္ (၈) ေလးလံုး ကာလႀကီးမွာ ထက္ထက္သန္သန္ႀကီးလုပ္ခဲ့ၾကတယ္၊ ဟုတ္လား ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးႀကီး လုပ္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒီေန႔ကာလမွာ ဒီအရွိန္ေတြ အမ်ားႀကီးေလ်ာ့သြားတယ္၊ စစ္အစ္ုိးရကလည္း အမ်ဳိးမ်ဳိးဖိႏွိပ္မႈ၊ ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းခ်မႈ၊ စတာေတြေၾကာင့္ သူတို႔မွာ ေလ်ာ့ကုန္တယ္။ အဲလို ေလ်ာ့ေနေတာ့၊ အရင္တုန္းကလို ထက္ထက္သန္သန္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးႀကီး သူတို႔ မလုပ္ႏိုင္ရင္ေတာင္မွ ထထၾကြၾကြနဲ႔ ရႊင္ရႊင္လန္းလန္းေတာ့ တို႔ လုပ္သြားၾကရေအာင္၊ တိုင္းေရးျပည္ေရးကို၊ မင္းတို႔ေတြပဲ ေခါင္းေဆာင္ရမွာ၊ မင္းတို႔ေတြရဲ႕ အေမြေတြကို မင္းတို႔ဆက္ခံရမွာဆိုတာ ဒီေန႔အထိ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတုန္း၊ အဲဒီ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာက ဘာလဲဆိုေတာ့ အာရွလူငယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ၾကံဳခဲ့ဖူးတဲ့ လူငယ္စိတ္ဓာတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဂ်ပန္ေခတ္ေရာက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ သားခ်င္းေတြထဲကပဲ ဗိုလ္မင္းေခါင္လို ပုဂိၢဳလ္မ်ဳိးက ရဲေဘာ္သံုးက်ိပ္၀င္ျဖစ္တယ္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ ကိုယ္ရံေတာ္တပ္မွဴးဆိုတဲ့ အဆင့္အတန္းမ်ဳိးလည္း ျဖစ္ေနတယ္။ ေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးေလးေတြျဖစ္တဲ့ ဗုိလ္ႀကီးမ်ဳိးေက်ာ္လို ပုဂၢိဳလ္မ်ဳိးေတြ၊ ဗိုလ္မွဴးႀကီးေအးကိုလို ပုဂိၢဳလ္မ်ဳိးေတြ၊ ဗိုလ္မွဴးႀကီးေမာင္ညိဳဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ တစ္လမ္းတည္းေနတာခင္ဗ်။ ဒီအက်ဳိးသက္ေရာက္မႈေတြဟာ ဘယ္လို ဆက္စပ္သြားလဲဆိုတဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒီေတာ္လွန္ေရးကာလဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစု၀င္ေတြကို ေစာင့္ေရွာက္တဲ့အင္အားေတြ အမ်ားႀကီးေပၚလာတယ္ခင္ဗ်။ အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာကိုေျပးတဲ့အခါမွာ အကုန္လံုးစီစဥ္ေပးတယ္ခင္ဗ်။ အဲဒီ ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစု လံုျခံဳေရးကို စီစဥ္ရတဲ့အေၾကာင္းကလည္း ဂ်ပန္ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ဒီျပည္လမ္းေပါ့ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕က ရထားလမ္းရွိတယ္၊ ကားလမ္းရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဂ်ပန္တပ္ေတြ ဆုတ္တိုင္းဆုတ္တိုင္းကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕ကို ျဖတ္သန္းသြားတယ္။ အဲဒီက်ေတာ့ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အဘြားႀကီးကေနၿပီးေတာ့ ဦးေလးလို႔ေခၚရတဲ့ပုဂိၢဳလ္ေပါ့ဗ်ာ၊ ဒီပုဂိၢဳလ္ႀကီးေတြအပါအ၀င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕က လူ (၃၀) ေလာက္ကို ဂ်ပန္က ၀င္ၿပီး လွံစြပ္ေတြနဲ႔ ထိုးသတ္သြားတာဗ်။ တစ္ၿမိဳ႕လံုးမွာ ျမင္မေကာင္းေအာင္၊ စကားစပ္မိလို႔ ျဖတ္ေျပာရရင္ ဒီအဘိုးႀကီးဆိုလို႔ရွိရင္ သူက လူတိုင္းကို ေမတၱာပို႔ေနတာ ေျမြကိုင္ရင္ ေျမြကိုေမတၱာပို႔၊ လူေတြ႕ လူေမတၱာပို႔ေပါ့ဗ်ာ ဟုတ္လား၊ ပိေတာက္ေတြပြင့္ေနတာေတြ႕ရင္ ပိေတာက္ေတြေမတၱာပို႔ စသည္ ေမတၱာပဲပို႔တဲ့ပုဂိၢဳလ္ဟာ ေနာက္ဆံုး ဂ်ပန္ကေန လွံစြပ္နဲ႔ထိုးသတ္သြားေတာ့ ဘာသာေရးဘက္ကေန ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္ရင္ေတာ့ ေၾသာ္ ေမတၱာပို႔ႏိုင္ပါေစ၊ ဒီပုဂိၢဳလ္ႀကီးဟာ ေသသြားတဲ့အထိ ေမတၱာတရားကိုပဲ ကိုင္စြဲႏိုင္ပါေစလို႔ တစ္ဘက္ကေနၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးတယ္ေပါ့ခင္ဗ်ာ။ တစ္ဘက္က ျပန္ၾကည့္ေတာ့လည္း ဒီအဘိုးႀကီးက အမွန္က ေမတၱာပို႔ေနဖို႔ မေကာင္းဘူး။ ဒီေလာက္ ယုတ္မာတဲ့၊ ဒီေလာက္ကို ရက္စက္တဲ့ ဖက္ဆစ္ေတြ၊ ဂ်ပန္ေတြကို ဟုတ္လား၊ ေသခါနီးမွာေတာ့ ေမတၱာပို႔သြားဖို႔ မေကာင္းဘူး။ အနည္းဆံုး ေအာ္ဆဲသြားတာမဟုတ္ေတာင္မွ အံႀကိတ္ၿပီးေတာ့ သြားသင့္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ တစ္ခါတေလ ခံစားရတယ္ဗ်။ အဲဒါေလးကို ကၽြန္ေတာ္ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း (၄၀) ေလာက္ကေပါ့ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ ေငြတာရီလား၊ ျမ၀တီလားမွာမသိဘူး ေရးဖူးပါတယ္။ ေမတၱာရွင္ ဆိုၿပီးေတာ့။

ဦး၀င္းတင္တို႔မိသားစုကို ေတာ္လွန္ေရးအင္အားစုေတြက ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္နဲ႔ တစ္မိုင္သာသာေလာက္မွာရွိတဲ့ ရွမ္းစုဆိုတဲ့ရြာကို စစ္ဒဏ္ေရွာင္ဖို႔ ပို႔ေပးခဲ့ရာမွာ ဦး၀င္းတင္ ထာ၀ရမေမ့ႏိုင္တဲ့ ကိုယ္ေတြ႕တစ္ခုနဲ႔ ၾကံဳခဲ့ရပါတယ္။

အဲဒီအခါမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ၾကားျဖတ္ေျပာရဦးမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္အင္းစိန္မွာေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ကရင္ဆိုတာ၊ သူတို႔မွာ သီးျခားစကားရွိတယ္၊ သီးျခားယဥ္ေက်းမႈရွိတယ္၊ ဒီလူေတြဟာ ငါတို႔ရဲ႕ တိုင္းရင္းသားေတြပါလား၊ ကၽြန္ေတာ္ခံစားရသလိုပဲ ဒုတိယအႀကိမ္ေတြ႕ဖူးတဲ့ လူမ်ဳိးစုက ရွမ္းပဲခင္ဗ်။ ရွမ္းျပည္ကေနဆင္းလာတဲ့ ရွမ္းေတြဟာ၊ ဟုတ္လား၊ ဒီေနရာအထိေရာက္တယ္ဆိုတာ ဒါကေတာ့ မဆန္းဘူးဗ်။ ၿမိဳ႕ေတြေရာက္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္ေတြ က်တဲ့အခါက်ေတာ့ ပဲခူးရိုးမေက်ာမွာ ဟိုးေပါင္းတည္၊ ျပည္တို႔ဘာတို႔ တစ္၀ိုက္ေလာက္အထိကို ကရင္ေတြ၊ ရွမ္းေတြဆိုတာ အမွန္ ေနေနတာပဲဗ်။ ကၽြန္ေတာ္က ထင္တာက၊ ေၾသာ္ ရွမ္းဆိုတာ ရွမ္းျပည္မွာေနတယ္၊ ဟုတ္လား ကရင္ဆိုတာ ကရင္ျပည္နယ္က ေတာင္တန္းေတြမွာ ေနတယ္၊ သို႔မဟုတ္လည္း ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚမွာ ေနတယ္ေပါ့၊ ဒီလုိသာ ထင္တာဗ်။ တကယ့္တကယ္က အဲလိုမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕ရဲ႕ ေတာင္ပိုင္းက ရွစ္မိုင္ကိုးမိုင္ေလာက္ေ၀းတယ္ဗ်၊ ေတာင္ပိုင္းက၊ ပဲခူးရိုးမ၊ အဲဒီၾကားထဲမွာ ရြာေတြရွိတယ္ဗ်၊ အဲဒီရြာေတြထဲမွာ ကရင္ရြာေတြ ရွိရံုတင္မကဘူး၊ ရွမ္းရြာေတြလည္း ရွိတယ္၊ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စစ္ေျပးသြားတဲ့ရြာက ရွမ္းစုဆိုတဲ့ ရွမ္းရြာေလးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွမ္းေတြအိမ္မွာပဲ ေနရတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ညီမ၊ အငယ္ဆံုးညီမက အဲဒီႏွစ္မွာပဲ (၄၅) မွာပဲ ေမြးၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဆယ့္ငါးႏွစ္သားေလာက္ ျဖစ္လာၿပီ၊ အဲဒီေတာ့ ေနရင္းကေန တစ္ေန႔မွာ မနက္လည္းမိုးလင္းေရာ အကုန္လံုး ကေလးေတြ ၿငိမ္၊ ဘယ္သူမွ မလႈပ္နဲ႔ ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာမွန္းလဲ မသိဘူးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထမင္းစားဆို၊ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ပဲ စားရတယ္၊ ခါတိုင္းနဲ႔မတူတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔သိတယ္၊ ဘာမွန္းကၽြန္ေတာ္တို႔ မသိဘူး၊ တစ္ခ်က္ေလာက္၊ ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ ျဖစ္မယ္ဗ်ာ၊ အဲဒီအခ်ိန္ေရာက္တဲ့အခါက်မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေရာက္ေနတယ္၊ ဗိုလ္မင္းေခါင္နဲ႔ အတူလိုက္လာတယ္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းက ေတာ္လွန္ေရးခရီးေပါ့ဗ်ာ ဟုတ္လား၊ သရက္နယ္ထဲကိုသြားမွာ၊ သူရဲ႕ ေတာ္လွန္ေရးထြက္တဲ့ ခရီးမွာ၊ ပထမဆံုးစတည္းခ်တဲ့ၿမိဳ႕ဟာ ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္ဗ်။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို ဗိုလ္မင္းေခါင္ကေနၿပီးေတာ့ ေတာလမ္းကေနျဖတ္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲဒီရြာမွာ ၀င္တည္းတယ္။ တစ္ညလံုးသူတို႔ ရန္ကုန္ကေန ကားနဲ႔ေမာင္းလာတယ္။ ညေရာက္တယ္၊ မွီခိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရြာမွာခိုတယ္။ ၿမိဳ႕ထဲမွာဆို အဂၤလိပ္ စက္ေသနတ္နဲ႔လည္း ေတြ႕မွာ စိုးရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့ စစ္ဆုပ္ေနတဲ့ ဂ်ပန္ေတြနဲ႔လည္း တိုးမွာ စိုးတဲ့အခါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ တည္းတယ္ဗ်။ အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းနဲ႔ အဲဒီမွာ ေတြ႕တာ၊ အဲဒီမွာ စကားျဖတ္ေျပာရဦးမယ္ဗ်ာ၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းဟာ ေတာ္လွန္ေရးအတြက္ ခရီးထြက္တဲ့အခါမွာ ပထမဆံုးစတည္းခ်တဲ့ၿမိဳ႕ဟာ ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္ၿမိဳ႕၊ သူ႔ရဲ႕သမီးျဖစ္တဲ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လည္း ဒီမိုကေရစီေတာ္လွန္ေရးခရီးႀကီးမွာ ပထမဆံုးစတည္းခ်တဲ့ၿမိဳ႕ဟာလည္း ႀကိဳ႕ပင္ေကာက္ျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ။ တိုက္ဆိုင္မႈေပါ့ဗ်ာ။ ထားပါေတာ့ အဲဒီေတာ့။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေရာက္ေနတယ္ဆိုတဲ့ သတင္းၾကားၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ထမင္းစားၿပီးၿပီ ဒါေပမဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔က တစ္ညလံုး ကားေမာင္းလာရလို႔လား မသိဘူးဗ်။ အဲ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔က နာရီျပန္တစ္ခ်က္ေလာက္က်မွ အိပ္ယာက ထၾကတယ္၊ ဗိုလ္မင္းေခါင္ေရာ၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေရာ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ကိုေက်ာ္လွဆိုလားမသိဘူးဗ်။ ကားေမာင္းတဲ့သူ...။ အိပ္ယာကထၾကတယ္။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းနဲ႔ ေတြ႕တဲ့အခါ ဦး၀င္းတင္က ဘာေျပာခဲ့ပါသလဲ။ ေရွ႕အပတ္မွာ နားဆင္ပါခင္ဗ်ာ။

0 comments:

Post a Comment